پس از یکسال و اندی فعالیت وبلاگ راست قامتان به پایان رسید از تمامی دوستانی که من را تحمل کردنند بینهایت سپاسگذارم

به خصوص همراه همیشگی خودم

  ما راست قامتان جاودانه به

 تاریخ خواهیم ماند

ای سراپا همه خوبی تک و تنها به تو می اندیشم  

END

 

 

 

سلام من اومدم

این شعر زیبا را بهترینم یا بهتر بگم زندگیم سروده و بهم تقدیم کرده منم بدون اجازه از خودش گذاشتمش اینجا و بهش میگم که با تمام وجودم

دوستت دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

  اینم کشتی عشق ماست که در دریای محبت لنگرشو انداختیم

 

همگام با سایه های تنهائی

       در خیابانی که سرد و بارانی است

                                    قدم بر می گیرم

       و می خواهم چتر شکسته بغضم را باز کنم

                                   آری:می خواهم شاعر لحظه های سبز باشم

      و غزل غزل گریه کنم

                                  ودر امتداد خاموشی لحظه ها

      از تو بگویم

                                 تو که عطر و بوی شقایق های باغچه ی احساس را داری

 

                                               دوستت دارم   

     

                            

  اینم اهنگ وبلاگ برای دانلود                  MUSIC. MP3