عشق یعنی...

 

خیلی ها می گن عشق کشکه ,  وقتی ازشون می پرسی عشق را تعریف کن زود میگن :

عشق ورزیدن خطاست

                  حاصلش دیوانگیست

                                عاشقان بازیچه یکدیگرند

                                                عشق کو , عاشق کجاست , معشوق کیست؟

بعضی ها هم میگن :

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر

                                                 یادگاری که در این گنبد دوار بماند

 

عشق یعنی یک دلی یک خانگی

                      عشق یعنی یک دل و چنین نشان

                                                عشق یعنی دونگاه بی پناه

عشق یعنی دل به دریاها زدن

                     عشق یعنی دو لب گوهرنشان

                                               عشق یعنی بوسه بر دریا زدن

عشق یعنی سر به داراویختن

                    عشق یعنی اشک حسرت ریختن

                                             عشق یعنی سوختن با ساختن

عشق یعنی زندگی را باختن

                   عشق یعنی دیده بر در دوختن

                                           عشق یعنی در فراغش سوختن

عشق یعنی انتظار وانتظار

                   عشق یعنی هرچه بینی عکس یار

                                          عشق یعنی شاعری دل سوخته

عشق یعنی آتشی افروخته

                  عشق یعنی با گلی گفتن سخن

                                         عشق یعنی خون لاله بر چمن

عشق یعنی یک تیمم یک نماز

                  عشق یعنی عالم راز و نیاز

                                        عشق یعنی یک شقایق غرق خون

عشق یعنی قطره به دریاها شده

                  عشق یعنی همچو من شیدا شدن

                                       عشق یعنی قطعه شعر ناتمام

                                                           عشق یعنی بهترین قصه ها

 

   

نظرات 13 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 14:56

سلام
قشنگ بود

نیلوفر دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:33

سلام
متن جالبی بود
موفق باشی

احسان یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 20:44

رسول جان دوستت دارم
خیلی قشنگ بود
تو که از این کارا نمی کردی

محسن یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 22:32

ای ول بچه های مکانیک

Roya سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 22:51

! Good time dear Rasou

, i enjoyed it very much

, i hope and wish its developments

.... All the Time

رضا ـ ابادانی۲۰۰۱ چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 00:45

salam rasoul jan
khyli zibast

SHaahin_Joon چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:19

Ey VAll Darii Raso0ol Jo0on Rasti Perspolis Sarvare Esteghlale Mashala GHermazaaaaaaaaa

فرشید جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 19:25

سلام رسول جان عالی بود متنت زیبا و مثل همیشه خواندنی بود. این متنم من تقدیمت میکنم:عشق یعنی سرزمین پاک من /عشق یعنی لحظه بیداد من/ عشق یعنی لیلی و مجنون شدن/ عشق یعنی وامق و عذرا شدن /عشق یعنی مسجد الاقصی من/ عشق یعنی کودک فردای من /عشق یعنی کلبه دل ساختن در قمار زندگی جان باختن/ عشق یعنی چشمهای پر ز خون درد و غم یکجا بهم آمیختن/ عشق یعنی دردهای بیشمار گریه کردن, سوختن, افروختن/ عشق یعنی کعبه اسرار من /عشق یعنی مخزن الاسرار من.خوش باشی یه گل نیلوفر تقدیمت میکنم بابای

سلام فرشید

حالت خوبه

منونم از شعر با حالت و همینجا ازت تشکر میکنم

fatima شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 17:15

سلام رسول متن زیبایی روانتخاب کردی
ادامه بده حتما موفق می شی
برات آرزوشو دارم

دریا پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:53

سلام
مثل همیشه قشنگ بود
موفق و پیروز باشی

تپش پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:57

سلام
جالب بود
همیشه پایدار و راست قامت باشید

محبوبه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 14:45

سلام خیلی جالب بود .بابا عاشق

مرضیه چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:50

سلام آقا رسول خیلی وبلاگ پیچیده و چست وچابکیه شعرهات خیلی قشنگه واقعا چه جلب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد