دوستان شرح پریشانی من گوش کنید

                                  داستان غم پنهانی من گوش کنید

                                                        قصه بی سر و سامانی من گوش کنید

      گفت و گوی من و حیرانی من گوش کنید

                                  شرح این آتش جان سوز نگفتن تا کی؟

                                                        سوختم سوختم این راز نهفتن تا کی؟

      روزگاری من و دل ساکن کویی بودیم

                                  ساکن کوی بت عربده جویی بودیم

                                                        عقل و دین باخته دیوانه رویی بودیم

      بسته سلسله سلسله مویی بودیم

                                  کس در آن سلسله غیر از من و دل بند نبود

                                                        یک گرفتار از این جمله که هستند نبود

     نرگس غمزه زنش اینهمه بیمار نداشت

                                  سنبل پر شکنش هیچ گرفتار نداشت

                                                        اینهمه مشتری و گرمی بازار نداشت

 

                                         یوسفی بود ولی هیچ خریدار نداشت

    اول آنکس که خریدار شدش من بودم

                                 باعث گرمی بازار شدش من بودم

                                                      عشق من شد سبب خوبی و رعنایی او

     داد رسوایی من شهرت زیبایی او

                                 بسکه دادم همه جا شرح دلارایی او

                                                      شهر پر گشت ز غوغای تماشایی او

 

                                    این زمان عاشق سرگشته فراوان دارد

                                    کی سر برگ من بی سروسامان دارد

 

 

 

نظرات 25 + ارسال نظر
یک دوست سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 22:18 http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

fatma (*_*) سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 22:44

nice thing
whish you good luck

ناشناس چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 19:53

سلام

قشنگه موفق باشی

زهرا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 21:09 http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلام
خوبی آقا رسول ؟میدونم که هسسستیی ی ی ی ی ;) D:

شعر قشنگی بود
ولی.....................
اگه شعر رو وصف حال خودتون نوشتین یه سوال داشتم...
به سلامتی طرف کی هست؟ که شما باعث این همه جلال و جبروتش شدی؟!کجا ها شرح دل آرایی دادین به سلامتی؟!
نکنه Brj ?????!!!! ;))

اما اگه مثل من بدوووووووووووون قصد و منظور مینویسین و نوشته هاتون هههههههههییییییییچ ارتبااآآآآآآآطی با هییییچ موجودی نداره سوالمو پس میگیرم D: :-"

بازم میام م م م م م م
فعلا.

مرتضی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:44

سلام به آقا رسول.گل گلاب.رسول عاشق شدی یا عاشق بودی؟
نه ولی واقعا زیبا بود.
i love uuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
خدا نگهدار

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 15:12

ابوالقاسم پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 15:13 http://www.sodaye-del.mihanblog.com

سلام پسر خوبی
بابا ای ول جالب بود
هر چند تکراریه ولی خیلی شعر قشنگیه
منهم بروز هستم سر بزن مرسی بای

دریا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 17:34

سلام مثل همیشه عالی عالی بود

موفق و سربلند باشی

فاطمه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 17:43 http://www.yek-teke-tanhaiy.com/

خیلییییییییی ..................
واقعا که قبلا خبر می کردی که آ پ کردی حالا باید از بقیه بشنوم آپ کردی
آهااااااااااااااان حتما نخواستی نظر بدم
باشه نظر نمی دم
..............................................................................................................................................................................

نه نه نه (( با همون ریتم بخونش ) شما سالاری منتظره نظرتم

سعید پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 18:16

سلام

تازه فهمیدم یکی از بچه های دانشگاتون مرده
خیلی ناراحت شدم اونم اونظوری که اون مرده
تسلیت میگم به تو و دوستات
موفق باشی رفیق

فاطمه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 19:03 http://www.yek-teke-tanhaiy.com/

سلام
حالا چون تویی باشه نظر می دم
منم کلا زیادی رئوفم و بچه خوبیم می دونی که
قشنگ بود
دیگه بازم قشنگ بود
دیگه اینکه قشنگ بود
اما نه به قشنگیه ....
:D:D:D:D
فعلا
این منظورت نه نه بوده دیگه چرا اینجوری نوشتی یکی بخونه فکر می کنی گفتی ننه بیا درستش کن
( خندهههههههههههههههههههههه )

رویا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 20:24

سلام
شعر قشنگیه
رسول جان! غم دنیا راخوردن کار بیهوده ایه
شاد زی و مهر افزون

محسن یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 21:07

سلام رسول جان چند روزی نبودم
در گیر کارام بودم
شعر زیبای وحشی بافقی شرح حال خیلی هاست با توجه به ادامه شعر که ننوشتی امیدوارم که شرح حال شما نباشه

موفق باشی

زهرا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلام آقا رسول

بالاخره بعد یه مدت آپ کردم.....

منتظر نظرقشنگتم که همیشه باعث دلگرمیم بوده.....

**********فعلا*************

فاطمه دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 18:47 http://www.yek-teke-tanhaiy.com/

سلام
بازم اومدم
خوب هنوز که این جوابت را درست نکردی
خیلی تنبلی
فعلا

محسن یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 17:53

سلام رسول
خوبی؟
میبینم که هنوز آپ نکردی
چه کار میکنی سیستم
سرخ که هستی
سبز باشی

محبوبه سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:02

محبوبه سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:07

سلام.خسته نباشی.خیلی جالب بود.
امیدوارم که موفق باشی.
ببخشید دیر نظر دادم.
خداحافظ

ناشناس جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:38

سلام

خوبی ؟

کجایی کم پیدا هوای خونتون را دارم نگران نباش

خوب
بای

داریوش شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:43 http://www.dariush200.com

سلام

خوبی رسول مجیدم البته میدونم دوزاریت افتاد

وبلاگت با حاله

*
ای پرنده مهاجر
ای پر از شهوت رفتن
فاصله قد یک دنیاست
بین دنیای تو ومن
تو رفیق شاپرکها
من تو فکر گلمونم
تو پی عطر گل سرخ
من حریص بوی نونم
دنیای تو بینهایت
همه جا مهمونی نون
دنیای من یک کف دست روی سقف سرده یک بوم
من دارم تو ادمکها میمیرم
تو برام از پریها قصه میگی
من توی پیله وحشت میپوسم
برام از خنده چرا قصه میگی

کوچه پس کوچه خاکی
در و دیوار شکسته
ادمای روستائی
با پاهای پیله بسته
پیش تو یک عکس تازست واسه البوم قدیمی
یا شنیدن یک قصست از یک عاشق قدیمی
برای من زندگی اینه
پر وسوسه پر غم
یا مثل نفس کشیدن
پر لذت دمادم


این شعر و که میشناسی خاطرات ۱۰روزززززززززززززززززززززز و خاطراتی جاودانه

مجید چطوری

آره یادش بخیر *خیلی خوشحال شدم اومدی از این کارا بیشتر انجام بده

مرضیه شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:56

سلام آقا رسول وبلاگت خیلی با حاله یه سر برو وبلاگه من یادت نره واقعا چه جلب

کدوم وبلاگ؟ مگر وبلاگ داری

ایمان شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام آقا رسول
خوشحالم کردی که به بلاگ من سر زدی
واقعا شعر قشنگ و معنی داری رو واسه پست این دفعه تون انتخاب کردین
خیلی قشنگ بود
موفق باشین.....

طپش شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 15:46

سلام حال شما؟
ممنون که واسم فرستادید.واقعا عالی و بی نظیر بود.مثل همیشه.
سربلند باشید.

meisam چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:19 http://fh

رسول جون وبلا گت خیلی با حاله من هم قهرمانی ایتالیا رو به همه طرفدارانش تبریک میگم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 17:01

تو یه دو راهی بزرگ



زیر گنبد کویر



من وتو موندیمُ



یه حس غریب



تو از ناله ها نگفتن



من از سکوت تو ماندن



من از تو گفتنُ



تو از من نگفتن



حال قصه چیست ندانم؟



تنها دانم که کاش



غرور نباشد سرانجام این قصه



تا من مانم تو مانی

یه دنیا حسرت و ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد