دوست داشتم باران را برایت هدیه کنم

آنگونه که لطافت باران رادادی

 

دوست داشتم مهتاب را تقدیمت کنم

آنگونه که زیباییش دادی

 

دوست داشتم شب را برایت ارزانی کنم

آنگونه که صلابت شب را دادی

 

دوست داشتم انوارزرین خورشیدراهدیه کنم

آنگونه که چشمهایت تلولوش رادارند

 

دوست داشتم شفق صبح رابرایت بدهم

آنگونه که چهره زیبایت نوید شفق رامی دهد

 

دوست داشتم رنگ سبزرابرایت هدیه کنم

آنگونه که بهارسبزاست

 

دوست داشتم دوست داشتن رابپایت بریزم

آنگونه که لایق دوست داشتن هستی

                                              

دوست داشتم عشق راتقدیمت کنم

آنگونه که عظمت این کلام زیباست

 

 

با تشکرازرویا که این متن زیبا را فرستاد

 

وسرانجام دو جمله زیبااز دکتر شریعتی

 

****************************************

 

لحظات را سپری کردیم تا به خوشبختی برسیم اما افسوس که خوشبختی همان لحظاتی بودن که سپری شدن

 

*****************************************

 

خداوندا چگونه عاشق شدن را به من بیاموز

خود چگونه زندگی کردن راخواهم آموخت

 

نظرات 41 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:13 http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلااااااااااام
آقا رسوووووووووووووول
احوال شماااااا
شرمنده اگه آپ کردم و خبرتون نکردم آخه ایدیتونو نداشتم و
حواسم نبود بیامو کامنت بذارم...آخه من تقریبا میشه گفت آیدی اکثر دوستای وبلاگیمو دارم....بقیه هم که ندارم خودشون میان و میبینن.....
ولی گله اصلی رو باید از فاطی بکنی D: D: D: ;))

میگمااااا آخر متنت واسه اینکه دهن کسایی مثل منو ببندی نوشتی .....
با تشکر از رویا که این متنو فرستاد.....

اما دهن من یکی با این چیزا بسته نمیشه....حرفمو میگم...

خوب میبینم که تو این پستتون دارین زیادی واسه طرف ولخرجی میکنین و مایه میذارین ...چه خبره ه ه ه ه..!!!
یه ذره تحویلش میگرفتی....D:

راستی تحولات مبارک.

بازم میام اگه عمر و حوصله اجازه داد.

********************فعلا*********************

سلام
خیلی ممنونم که اومدی
نه بابا این حرفا چیه

رویا خانم به وبلاگ من لطف دارند و این متن را فرستادن بعد دیدیم خیلی جالبه و از همه مهمتر خودمم خوشم اومد و در پست این سریم زدم

منتظرتم

زهرا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:14 http://www.saattanhaie.blogsky.com/

راستی خییییییییییییییلی خوشحال شدم نفر اووووووووووووول خودممممممممممممممم

زهرا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:17 http://www.saattanhaie.blogsky.com/

ای بابااااااااااااا نفر دومم خودم شدم D:
تا یادم نرفته بگم ۳تا از نظرات مال منه....
یادم میمونه به موقع باید بدهکاریتو صا ف کنی تو پست جدیدم.

فعلا.

فاطمه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:28 http://www.yek-teke-tanhaiy.com/

سلام
بازم نشد که من نفر اول باشم تقصیر زهرا است :d
میبینم متحول شده وبلاگت
زهرا جون من اگه نگفتم وبلاگمون آپ شده دلیل داشتم به خودش گفتم به تو هم می گم بعدا
شعر قشنگی بود رویا خانوم
خوب دیگه فعلا حرفی نیست بعدا دوباره می ام
خوش باشی
فعلا

سلام

آره انگار بازم نشد

تحولا ت این سری رو مدیون دوست خوبم شاهین هستم

منتظرتم

احسان یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:30

سلام رسول جان
امیدوارم خوب باشی
مگه تو کمبود نظر داری که می گی نظر بده
اخه وبلاگ به این قشنگی مگه نظر می خواد

سلام احسان
خودتی میدونی که چی میگم ؟ این چیزا تو چشم شما حرفه ای هاا نمیییاد ( بابا حرفه ای ))

مرسی ار نظرت ولی خوشکلم من این را برای کل لیستم فرستاده بودم تو هم یکیش بودی بازم بیاااا حرفه ای

ولی کاش مرد می شدی به منم یاد می دادی

احسان یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:20

رسول جان نمی خوام ناراحتت کنم ولی وب لاگ ماله......
به هر حال خوبه این کارا هم یه نوع سرگرمی هست
امیدوارم که در اینده به حرف من برسی

وای وای جون احسان ناراحت شدم بابا اینده نگررررررررررررر :دی

رویا دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:00

با سلام
رسول جان! ضمن تشکر از لطفت؛
آرزوی موفقیتت را در تمام مراحل زندگی دارم.

بازم مرسی.

سلام
خواهش میکنم وظیفم بود

سمیرا و حمید دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:02

سمیرا
سلام رسول چطوری خیلی قشنگ بود دست رویا هم درد نکنه این سری با حمید اومدیم بابا تغییرات (خنده)

حمید
اقا رسول امیدوارم سلامت باشی ما خیلی دوست داریم شما رو ببینیم تعریفتون را زیاد شنیدم مشتاق دیدار
وبلاگت جالبه
توی این چندروز ۱۰۰در۱۰۰میبینمت

سمیرا
حمید رو هم اوردم تو خط میبینی ( خنده) خوب تا بعد بر می گردیم

وایییی

اول اقا حمید
سلام کوچک شما هستم انتظار نداشتم اینجا ببینمتون منم مشتاق دیدارتونم
سمیرا شما رو هم اینجا کشوند خیلی خوشحالم کردید اومدید همینجا به سمیرا هم سلام می کنم و تشکر

شما اولین زوجی هستید که تو وبلاگم با همدیگه نطر دادید
مرسی

فرشید دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 http://farshid18.persianblog.com

رسول جان شعر زیبایی بود مخصوصا جملات استاد شریعتی که نوشته بودی عالی بود .خیلی حال کردم حداقل ۴ نفر پیدا میشن هنوز کتابهای استادو مطالعه کنن دمت گرم .فدای خودتو هر چی برو بچ داریوشیه.بای تا های

فرسید جون خیلی میخامت
مرامتو عشق هست و داریوش

منتظر اهنگ وبلاگم باش
بای

فاطمه دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:53

سلام
اوه اوه
میبینم که زوج های جوون هم میان به وبلاگت و نظر میدن

همین جور هم که با دوستات واسه هم در نوشابه باز کردین :ِِd
خوش باشی
فعلا

مرسی که بازم اومدی راستی بفرما نوشابه (چشمک)

رحیم سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 http://www.farshid2oo3.blogsky.com

سلام رسول وبلاگت خیلی توپه افرین من این توپو نداشتم مشقامو خوب نوشتم.....

خوش اومدی رحیم

مهدی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:34 http://www.tt23.blogsky.com

سلام رسول جون وبلاگتو خوندم خیلی خوب بود رحیمم کنارم نشسته می گه به رسول بگو وبلاگمو بزن تو لینک دوستان خیلی دوست دارم به کوری ..

خوبی مهدی

حرفای مشکوک به کوری کی ؟ نکونه منظورت .ش.....است

دریا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:43

سلام اقا رسول
مثل همیشه خوب خوب بود
سربلند و پیروز باشی

سلام
همچنین ممنون که اومدی

مهدی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:27 http://www.tt23.blogsky.com

rasoul bebakhshid ke fasri neminevisam akhe keyam farsi nadaree harfamam dige mashkok migirii na baba ba shahin nabodam manzoram hasodane tang nazar bod khabaye rangi bebini bye

مرتضی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:15

سلام.
خیلی عاشقانه بود.به قول دوستان چه جلب!!!!!!!!
خوبه .عالیه.خدانگهدار

ابوالقاسم چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 15:11 http://www.sodaye-del.mihanblog.com

سلام اقا رسول
خوبی
خیلی شعر قشنگی بود عزیز
مخصوصا دو نوشته از دکتر شریعتی
جالب بود مرسی
موفق باشی عزیز
بای

سمیرا شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:28

سلام
آهنگ وبلاگت عالیه
سفر به سلامت
با ارزوی موفقیت در امتحانات

خوب بای بازم میییام

بر وبچس شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:14

مت گرم رسول نمیدونی با این اهنگ چقدر خاطره دارم ( جواد )

این اولین باره که دارم نظر میدم خودت که میدونی من نظراتم و شفاهی بهت میگم ولی دیگه چونکه نمیبینمت گفتن این سیری بنویسم

رفیقت صادق
البته امیدوارم زود برگردم

الان جواد و فرزادم بغل دستمن
فرزادمیونم داره میره قاطی..... خنده
رسول من جوادم دارم تایپ میکنم خودت در جریانی که صادق و فرزاددددد نمیزارن بنویسم خنده

رسول بعد از بازی مییام دنبالت میخایم بریم چمران خوب تا بعد

با اذزوی موفقیت برای ملی پوشامون

فرزاد رسول فقط تو نگو میبریم باشه تو بگو 3بر صفر میبازیم تا ببیرم

جواد دنیا ارژانتین
صادق فقط هلند
فرزاد ایتالیا

جواد * رسول برای قهرمانی تیمت شانسی قائل نیستم

سلام
جواد شرمندم میدونی که ما قهرمانیم :دی

فرزاد مبارک باشه بابا کسی که میخاد زن بگیره

جالبه صادق الان بعد از تماست هست بیا منتظرتم

امیدوارم تیمهاتون نایب قهرمان شه

حمید و سمیرا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:16


سلام
این سری نوشتم حمید و سمیرا چون حمید گفت بریم تو وبلاگت
حمید میخاد در مورد اهنگه وبلاگت یک چیزی بگه
سلام رسول جان
این آهنگ ادم را یاد جنگ و شمییائی و همه اون عزیزانی که در راه جان ما خودشونر ا فدا کردن و از همه مهمتر علی دهکردی در فیلم از کرخه تاران با اون بازیو زیبایش می اندازه
سمیرا* پیش ما هم بیا حتما باید دعوتت کنیم

حمید *رسول امیدوارم امروز ببریم
بریدیم مییام دنبالتون
بای

سلام مرسی حمید

فکر نمی کنم این اتفاق بیفته ولی اگر بردیم بیا بچه ها هم هستند با هم میریم

بای

[ بدون نام ] شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:20

ما هم پیرو دوستانت

سمیرا ** سلام اقا صادق میشناسی منو که جواد با تو هم هستم خوب حالا من فقط برزیل

حمید فقط سوئد نه انگلیس شاید ازسال بعد سوئد

سحر خواهر شوهرم با سلام منم میخام اسم تیم محبوبم را بگم فقط هلند

به امید نایب قهرمانی تیمهاتون بچه ها :دی

فاطمه یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 17:26 http://yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام
اولا به خودم تبریک می گم که پیش بینی درست در اومد
بعدشم ایول فرزاددددددددددددد فقط ایتالیاااااااااااااااا
ایتالیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا( زهرا هم میگه ایتالیااااااااااااااااااا و ... را عشقه )
خوب چمران خوش گذشت بعد بازی (سوت)
آهنگ وبلاگتم که نشد گوش بدیم چون واسه ما که نمی خوند
حالا میگن قشنگه لابد قشنگه ما هم میگیم قشنگه
خوش باشین

سلام
با ارزوی نایب قهرمانی ایتالیا البته قبلش صعود از گروهش

چمران نرفتیم ولی.........

اگر اهنگ باز نشد چطوری میگید قشنگ بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 20:58

سلام
الان دارم آهنگ وبلاگتو گوش می دم خیلی قشنگه این بار راست می گم
در ضمن به ایتالیا توهین نکن حتی اگه زبونم لال قهرمان نشه اما بازم هر چی باشه از بقیه بهتره
فعلا

زهرا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:44 http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلام
تبریک میگم واسه برد تیم محبوبت
البته تیم محبوب منم هست منتهااااا بعد از ایتالیاااااا

راستی آپماااا...هرچند نمیخواستم آپ کنم...

منتظرتم
*********************فعلا*********************

زهرا جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 22:14 http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلام
ممنون که داری بدهکاریاتو صاف میکنی...
اما اینجوری..!میشینی برام گزارش بازی کامنت میذاری...
من قبول ندارماااااااااااااا ۲تا نظر دیگه بدهکاری هنوز اونا که مخصوص جام جهانی بودنو حساب نمیکنمااااااااااااااااااا
یالااااااااااا
منتظرم D: D:
*******************فعلا************************

فاطمه چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 18:55

سلام
باخت اسپانیااااااااااااااااااا
متاسفانه
اما تو هم زیادی ایتالیا را دست کم گرفتی اینجوری شد حالا ایشالا ایتالیا میره بالا
فعلا

دریا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:50

سلام
واقعا از دیدن وبلاگت لذت می بریم
مثل سابق عالی عالی بود
سربلند و راست قامت بمان

زهرااااا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 http://saattanhaie.blogsky.com/

به به بههههههههههههههههه
عجب حالی میدهههههههههههههه
مگه نهههههههههههههههههه d: d:
=(( ایییییییول ایتالیییییییییییااااااااااااااااااااااا بررررررد
فکککککککک کن اسبانیااااا آرزانتین ...حذف


ایتالیااااااااااااااااااااااااا برندهههههههه
اییییییییییییول .......
واااااااای اگه کنکورم قبول میشدم این همه خوشحال نمیشدم.....

بیاا بلاگم
ببین چه خبرههههههههههههههههههه d: ;((

قربانت
**********************فعلا*********************

محسن سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:25

سلام رسول جان
متن خیلی خوبی بود

اما اینوبدون فرانسه همیشه قهرمانه

زیزوووووووووووووووووووووووووووو

سعید سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 16:53

بشین چرت و پرت الکی نگووووووووو دنیا زیزوووو

ماتراتسی به زیزو گفت تروریست

خودتم میدونی ایتالیا اصل شانس

بهت زنگ میزنم بای

[ بدون نام ] شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:25

سلام

ک نکور خوش گذشت

ایول دنیا ایتالیا ولی تو که ایتالیائی نیستی ؟

[ بدون نام ] شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:16

سلام رسول از تو دیگه انتظار نداشتم ایتالیا چیزی نداشت واسه قهرمانی ۰۰۰

فرشید)ستاره یخی) یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:20

عشق است هر چی ایتالیایی .رسول جان چند وقته نمیبینمت هر وقت ان شدی اف بزار قربانت بابای

‌BAM BOM سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:01

سلام
کجائی تو ؟

دیگه تحویل نمیگیری دیگه مثل قدیما :دی این اهنگ و شنیدی از مهران احراری

lolo شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:10 http://http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/

سلام
خوفی
مرسی از نظراتت
منتظر آپ یعدیم باش
بابای

سیمین یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:47 http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

آرزو مکن که خدا را جز در همه جا در جایی دیگر بیابی
هر آفریده ای نشانه خداوند است
اما هیچ آفریده ای نشان دهنده او نیست
کاش بعضی ها این نکته را می فهمیدند
با عرض سلام
خوبی
حالا بلاخره چیچی تقدیمش کردی
عشق آی دمش گرم این عصاره ی پر درد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون عکس را کجا دیده بودی
هانننننننننننننننننننننننننننننننننن
منظورت این نیست که من عکس تکراری می زارم
هاااااااااااااا؟
می دونستم
به نظدت کدوم یکی شون منطقیه؟

۱-من دوست دارم چون دوستم دارند؟
۲- مرا دوست دارند، چون دوستشان دارم؟
۳-من تو را دوست دارم چون به تو نیازمندم ؟
۴-من به تو نیازمندم چون دوستت دارم؟
مر۳۰
بای

سلام
خوبی ؟
***********************************
*************************
*************
حالا بلاخره چیچی تقدیمش کردی
عشق آی دمش گرم این عصاره ی پر درد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باور کن هر چی فکر کردم مفهوم این متنو نگرفتم ؟؟؟/؟******************

سیمین شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:15 http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/

salammmmmmmmmmmmmmmmmmm
mibinam ke khodamo khodam
poshte sare ham
khob taze che khabar
kheyli vaghte ap nakardi
kojaei?

عشق از دید گاه آدمهای معمولی مثل خودمون

عشق از دید جاج آقا : استغفرالله باز از این حرفای بی ناموســی زدی ؟!
( جمله عاشقانه : خداوند همه جوانان رو به راه راست هدایت کنه )

عشق از دید یک ریاضیدان : عشق یعنی دوست داشتن بدون فرمـــول !
( جمله عاشقانه : آه عزیزم به اندازه سطح زیر منحنی دوستت دارم )

عشق از دید رحیم گوشکوب بقال سر کوچه : والا زمان ما عشق
مشق نبود ننمـون رفت این فاطی اتوماتیک رو واسمون گرفت !

( جمله عاشقانه : هوی فاطی شام چی داریم ؟ )

عشق از دید مرتضی ایدزی ( در زندان ) : اوچیکتیم عشقی !

( جمله عاشقانه : خاک زیر پاتیم ... نشاشی که گل میشیم )

عشق از دید ننه بزرگم : نزن ننه این حرفارو ! راستی این دختر
بتـــــــول خانوم خیلی دختر خوب و با کمالاتیه !

( جمله عاشقانه : بریم خواستگاری ... )

عشق از دید دوست دخترم : عزیزم تو که عاشقمی پس چرا
هزینـــــــه جراحی دمـــــاغمو نمیدی ؟! واسه ناهار هم بریم سورنتو ... نادیا و دوستشم میان ... دوست نادیا واســـش یه ماتیز

گرفته ! تو حتی حاضر نیستی واسه مــن که اینهمه دوستت دارم یه پراید بخری ؟!
( جمله عاشقانه : عزیزم گوشی سونی میخوام .. راستی دوستت هم دارم! )

عشق از دید غلام شوفر : رادیاتور عشق من از برایت جوش آمده ! باور نداری بر آمپرم بنگر!
( جمله عاشقانه : عزیزم دوست دارم ! بووووو بوووووو بوووووغ )

عشق از دید دخترای ترشیده : خدا جون یعنی میشه بیاد خواستگاریم ؟!!
( جمله عاشقانه : یا شابدالعظیم 1000 تومن نذرت که بیاد خواستگاریم )

عشق از دید ارازل و اوباش ( جوات ) : عشق مشق سرش گرده ! خونه خالــــــــــی نداری؟
( جمله عاشانه : بوووق ... آبجی میای بریم کثافتکاری ؟ )

عشق از دید بابام : آخه پسر عشق واست نون و آب میشه ؟! حالا بگو ببینم باباش چی کارست؟
( جمله عاشقانه : برو دختر حاج آقارو بگیر )

.عشق از نگاه ننم : وا مگه تو امسال کنکور نداری ؟! عشق باشه واسه بعد !
( جمله عاشقانه : اوا غذام سوخت )

d:
bay
rshgh in osareye por dard ye shere
chon az eshgh harf zade bodi daghe delam taze shod yadam be in shere oftad
hamin

سیمین شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:16

khodet to sheret gofte bodi mikhay ye chizi taghdimesh koni
ok
oftad?
bay

سعید یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:23

سلام چطوری ؟

رسول بیخیال به روز کن کتابارووو برای چند ساعت بذار کنار


بروجن میبینمت زنگ بزن وقتی رسیدی

[ بدون نام ] یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:00

نعیمه سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:57

می خواستم برایت هدیه ای بفرست


گل گفت مرا بفرست که مظهرزیبایی هستم


برگ گفت مرا بفرست که مظهر ایستادگی هستم


بید گفت مرا بفرست که مظهرادبم وهمیشه سربه زیرهستم


به فکرفرورفتم ناگهان قلبم را دیدم که بهترین چیز در زندگیم هست


پس آن را به هدیه می کنم


قربانت

مرتضی جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:20 http://nahangghashang.blogfa.com/

سلام.
میبخی دیر نظر دادم.
آخه نبودم
خیلی عشقولانه بود.
پوکیدم.
خوب تقدیمش میکردی.
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد