نظرات 52 + ارسال نظر
نعیمه یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 21:47 http://www.nanoony.blogfa.com

سلام رسول جووووووووووووووون
ایول بابا آهنگم مثل خودت توپ بود
به من هم سر بزن زیادددددددددددددددد
قربونت بای

[ بدون نام ] یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 21:48

مرتضی دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 http://nahangghashang.blogfa.com/

سلام
بابا ای ول
کجایی تو ؟
مگه میشه تو یه آهنگ بذاری توپ نباشه!!!!!!!!
کارت بیست
نمرت نیست
از خودم بود
برام آف بذار باییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

محبوبه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 14:26

سلام
چیزی به کسی نگو من دارم هفته ی دیگه نامزدمیگیرم یه مهمونیه کوچیک می گیرم نمی خواد هدیه بگیری فقط یکیو بیار باهاش نامزد کنم از طرف عمو قاسم
بای

مرضیه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 14:28

سلاااااااااااااااام رسول اقا
اهنگ های با حالی گذاشتی تو وبلاگت
منم چند تا اهگ گذاشتم
برو یه سری بزن
قربان u

ستاره سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:50

سلام
اهنگ خیلی جالبی بود
خیلی خوشم اومد
بای

فاطمه چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 15:44

سلام
آهنگت خیلی قشنگ بود مرسی که منم جز تقدیمییا بودم :دی
راستی از متن شعرم هم که واسم به عنوان نظر گذاشتی خیلی خوشم اومد بازم منتظره نظراتت هستم
فعلا

ابوالقاسم(سودای دل) پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 13:44 http://www.sodaye-del.mihanblog.com

سلام عزیز
جالب بود آهنگ قشنگی بود
بازم بزار اگه داشتی
راستی آهنگ نازنین از حامد هاکان رو گرفتی حتما برو بگیر گوش بده
خیلی باحاله
خوش و خرم باشی جیگر
بای

محبوبه پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 21:44

سلام اقا رسول
این اهنگ هم مثل بقیه اهنگات خیلی جالب بود
خیلی خوشم اومد
موفق و سر بلند باشی
خدانگهدار

رویا جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 18:28

با سلام
رسول جان اینم مثل آهنگ قبلی باحال بود
پیروز و شاد باشی

»-(¯`v´¯)-» حضرت عشق »-(¯`v´¯)-» جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 19:23 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

گلایه ای نیست که مرا تنها در بیابان به رقص گرگ ها نشاندی همسفر....
سلام
خوبی ؟؟ امیدوارم که حالت خوب باشه
همون طور که بهت قول دادم حضرت عشق نو و تازه کلید خورد و البته منتظر !!!
آره منتظر قودم همیشه گلباران شما
منتظرتونم مثل همیشه
فعلا......

¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨منتظرتم ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)

سیمین شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/

سلامممممممممممممممممممممم
خوبی؟
مرسی دارم دانلودش می کنم
چه خبر؟
خوش می گذره؟
خدایــــــــــا اگر مـــا بد کنیــــــــم تورا بنـــــــده های
خــــوب بسیــــــــار اســــــــت
تــــــــــو اگر مــــدارا نکنـــی
مـــــارا خدای دیگر نیســت

دربیکران زندگی دوچیز افسـونـــم کــرد
آبــــــــــی آســمان وخدا
آبی آسمان را میبینم و میدانم که نیست
خدارا نمی بینم و میدانم که هست




خوش باشیییییییییییییی
ای غریبه نمی دونم تو کی هستیییییییی
توی قلبم پاا گذاشتیییییییییی

سیمین شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:03

خطی نیست
نه خطی که طول عمرم را نشان دهد
نه خطی که آینده ام را بگوید
ونه خطی که مرا به کسی برساند
من
تمام خطوط دنیا را
در چشمانم پنهان کرده ا م
تا از نگاه متعجب کف بین ها
دلم خنک شود

[ بدون نام ] شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:04

خیلی محشره خوشم اومد
تو شدی خدای عشقم توی قلبم لونه کردییییییییییییییییییییی
آآآآآآآآآآآآآآییییییییییییی غریبه

سیمین شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/

آآآآآآآآآآآآآآییییییییییییی غریبه
نمی دونی دل عاشق این روزا چه حالی داره
نمی دونییییییییییی

سیمین یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:01

سلام
بازم خودم
عجبا

باد پاییزی یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 20:56

سلام خوبی؟ هر جا را نیگا میکنی اسم سیمین هست ..... ای ول ... خوب رسول جان شما هم یه سری به وبش بزن دیگه... خوببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب
خوششششششششششششش باشینننننننننننننننن
وبت خوبه ... تبریک میگم .....
دلم گرفته آسمون ... نمیتونم خنده کنم
شکنجه میشم از خودم ...... نمیتونم گریه کنم
انگاری کوه قصه ها رو شونه ی من اومده
آخخخخخخخخخ داره باورم میشه خنده به ما نیومده.....
خنده به ( من ) نیومده

سمین دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 20:26

تو فقط تو با همه مهربانی

حتی با کسی که هیچ کس به او مهر نمی ورزد.

تو کسی را می پذیری که هیچ سرزمینی او را نمیپذیرد.

تو فقط تو هستی که نیازمندان را کوچک نمیبینی

و از خانه ی خودت دورشان نمی کنی!

تو کوچک ترین هدی ها را می پذیری قدر کارهای کوچک را میدانی و

با پاداشهای بزرگ قدر دانی ات را نشان میدهی.

هر کس به سویت بیاید تو هم به او نزدیک میشوی و هر که

به تو پشت کند تویی که صدایش میکنی! تو که مهر بانی!

مهدی دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 20:28

امیدوارم که صیاد روزگار مروارید جوانی ات را از دل صدف زندگی ات بیرون نیاورد.
قبولیت رو بهت تبریک میگم رسول جان

گمنام دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 22:22

بزرگترین ارزویم این است که کوچکترین ارزوی تو باشم

رسول نمازی سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 17:14 http://analytic.blogfa.com

این آهنگ غریبه رو خیلی دوست داشتم. شما این لیلای من رو ندارید ؟

سیمین سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 18:12

به به سلام
خوبی؟
منم خوبم
تو چه طوری؟
می بینم که.....................
بابا ای ول به خودم
دی
نگو چرا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بای

سیمین سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 18:15

محبوبه چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:50

سیمین دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
من ا پ مردم گوش شیطون کر
دی::::::::::::::::::
منتظرتم
بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سیمین دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:54

[ بدون نام ] دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:10

rasti tabalodet mobarakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
montazeretam

محبوبه دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 20:34

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام رسول اقا
بابا نیستی
کجایی

باد پاییزی دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 23:42

سلام حالت خوبه؟ کم پیدا شدی!!!
وب www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com آپ شد ... نظر یادتون نره
فعلا بای

راحیل چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 16:25 http://www.poulak.blogfa.com/

سلام.
منوکه می شناسید آره؟
شما تو وبلاگ من نظر دادید.گفتم خیلی بی انصافی من نظر ندم.وبلاگ قشنگی دارید.
آهنگتون هم خیلی خوبه.
فقط اگه چندتا مطلب مذهبی هم بذارید توش عال می شه.
از اون زمانی که شما وب منو دیدید خیلی می گذره ووبم۱۸۰ درجه تغییر کرده.
سر بزنید نظر بدید خیلی خوشحال می شم.

محبوبه پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:10

سلام
عجبی راحیل خانم بعد از مدت ها افتخار دادن و نظر دادن
بابا راحیل همه فهمیدن
موووووووووووووووووووووووووومن

مرضیه پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 http://www.kimia-eshgh.blogfa.com/

سلام آقا رسول.فهمیدم رشتت مکانیکه لازم نیست بگی.در ضمنَ....میکانیک می نویسن مکانیک می خونن.ادبیاتت ضعیفه.بای

مرتضی جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 http://yasinarahman.blogfa.com/

سلام
خوبی
واقعا من شرمندم پسر عمه گللللللللللللللللللللم
من باید دیر تر از همه نظر بدم
من دور وبلاگم بودم
بخشش از بزرگانه
تولدت مبارک عزیزم
نیمه شعبان مبارک عزیزم
من وبلاگ جدید ساختم عزیزم
بیا نظر بده عزیزم
بای عزیزم


محبوبه جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 14:56

مرضیه جان دعوا داری
حالا بچه یه شوخی کرد

سیمین شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:59 http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
کجاهایی؟
می نالد از غم این دل دمادم
لعنت به این زندگی

مرضیه شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:56

سلام میگم من دوست ندارم این کلمه رو تغییر بدم در ضمن نظراتم خودش بالا هست لازم نیست بالا ببری برو چند تا کتابه دییگه بخون واست خوبه .........

راحیل یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 http://www.poulak.blogfa.com/

سلام.من داخل وبم آهنگ نذاشتم که.....دست شما درد نکنه که گفتی .من نمی دونستم.ولی آهنگ با آهنگ فرقی نداره.
از نظرتون ممنونم قسمت نظرات رو برا همین انتقادات گذاشتن دیگه.
بای.

محمد رضا یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 18:33

سلام
اهنگ تو کی هستی اهنگ با جااالیه ولی خدائیش ما بریم خمیر بازی کنیم یا با مگ اهنربائی بازی کنیم به پای المپیک ۲۰۰۸ پکن نمی رسه

صدیقه سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 20:51

سلام پسر خاله
وبلاگت خیلی خوبه و عالیه
راستی از نظرات فهمیدم که تولدت هم بوده درسته یه کم دیره ولی منم بهت تولدتو تبریک میگم .
همیشه موفق و سربلند باشید
خدانگهدارت

سیمین چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:58

سلام
خوبی؟
چرا کف کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
بگو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
خوب نگو
آپ کن دیگه منتظرممممممممممممممممم
باییییییییییییییییییی

زهرا شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 17:25

زهرا شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 17:26

سلام

زهرا شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 17:26

خوبیییییییییییییی

زهرا شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 17:33

ناراحت نیستم گل پسر
آهنگو نشنیدم.....اما لابد قشنگه دیگه.

قربانت
****************فعلا*************

فاطمه شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 17:35

سلام
منتظرم آپ کنی اما وای به حالت اگه جوری نباشه که ....
یعنی ارزش این همه شلوغ کزدنو و انتظار را داشته باشه
فعلا

بچه ها شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 23:02

سلام

وضعیت روحی مناسبی نداذم ولی تو هم نتونستی آپ کنی :دی ولی اپ کن ارزش خندیدن رو داره منم میخندم :دی

منتظرماااااااااااااااا

بچه ها ( سعید ) یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 22:09

رسول سلام

پس چی شد چرا به روز نیستی به روز کن دیگه

کلی زحمت کشیدیم زود به روزش کن

دیگه چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:22

سلام منم فکر کنم لازم نیست خو دمو معرفی کنم
نظراتت هم به خاطر این رفت چون تکراری بود همین
واقعن هم عجب دنیایست

[ بدون نام ] جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 14:40

سلام خوبی دیدی دیشب بازی روووو معرکه بود

از خدا میخام کسانی که نذاشتن پرسپولیس قهرمان بشه رو به تیغ غیب گرفتار کنه

می بینمت بای

R2007 دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 16:27 http://shabhaymahtab.blogfa.com/

سلام خوبی
چه خبر
بابا آهنگ ووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
وبلاگم به روز شد بیا نظرات رو راست و ریس کن
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد