نظرات 14 + ارسال نظر
سیمین دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 17:05 http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/

سلاممممممممممممممم
آفرین به خودم اولین نظر
البته ۳ تا در یه روز
آپ با حالت این بود!!!!!!!!!!!!!!!
نه خوبه
هوش باشی امیدوارم قبول بشی
درود بر این سکوت
درود
بدرود

سعید دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 17:52

سلام
ایول فریدون

دمت گرم وقتی این شعرو میخونه ادم حال به حالی می شه

یاد روزای خوابگاه امیرووو بگیرم
شما ها عاشق نشدید بفهمید عشق بعنی چی
مجید از اتاق بغل یایا عاشق کلی خندیدیم مسول خوابگا به ناموس حضرت زهزا قسم خورد بفرستمون کمسته انضباطی

خیلی با حال بود
خدا بیامرزش بای

سعید دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 17:53

منظورم میگم بود امی رو یادته که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 18:44

سلاممممممممممممممممممممممم
رفتممممممممممممممم اونم چه رفتنییییییییییی
شعرش خیلی قشنگه
من قبلا خونده بودمش خیلی خوشم اومده بود
الان یه جورایی حواسم جمع نیست
دوباره میام
فعلا

سیمین چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 14:04 http://http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
بیکار بودم گفتم یه سری بزنم
یه تغییراتی دادم بیا
گفتم: «بمان!» و
گفتم: «بمان!» و نماندی!
رفتی،
بالای بام آرزوهای من نشستی و پایین نیامدی!
گفتم: نردبان ترانه تنها سه پله دارد
سکوت ...... صعودُ ..و.. سقوط!
تو صدای مرا نشنیدی و من
هی بالا رفتم، هی افتادم!
هی بالا رفتم، هی افتادم...
فعلا
بای <<<<<<<<<<<<بای

تنهاتریت تنها منم چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 14:06 http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/


قصه ی من قصه ی غم، قصه ی بی تو موندن ِ
قصه ی من قصه ی شب، شبای ِ بی تو خوندن ِ

شعرِ من از جنس ِ غزل، شعر تو رُ نداشتن ِ
شعرِ من از جنس ِ چِشات، رو شب قدم گذاشتن ِ

عشق ِ من از جنس ِ سکوت، عشق ِ به تُو رسیدن ِ
عشق ِ من عشق ِ بی صدا، تو رُ تو آینه دیدن ِ

حرفِ من حرفای دل ِ، گلایه های بی کسی
حرفِ مسافری غریب، بدون هیچ همنفسی

نگاهِ من خیره شدن، به قاب عکس خالی ِ
نگاهِ من شمردن، گُلای زردِ قالی ِ

قلبِ من آشیونهِ غم، منتظرِ حضورتِ
قلبِ من اخرین گُذر، واسه شب عبورتِ...

فاطمه چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 18:16 http://yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام

من در خودم غرق می شوم و قدم می زنم با فاصله از خودم راه می روم مبادا به کسی بربخورد.....من آهسته راه می رم ...و دستهایم در هوا تاب می خورد

تاب می خورد

به درک می روم......

تنها که قدم می زنی .......هی تنها

کجا می دوم که خودم را فراموش کنم

آینه ای روبه روی آینه ات می گذارم به قول شاملو

که من آینه ندارم تنها

تنها بی آینه و سرد ..پریشان که می شوی

هیچ یادم نیست کجا دیدمت

اولین بار بوی خاک خیس خورده می آمد

یادم که برود می خندم ...........حالا که تنهایم که دستهایم تاب می خورد........

به درک

راه که می روی به دیوارها نخوری

فاصله بگیر از هر چیز از هر کس حالا که شیشه ای شده ای

نور کورم می کند هنوز زیاد می خوابم

هذیان هم که میبینی زیاد

بلد نیستم زندگی کنم یادم می دهی؟

فعلا **************************************

فاطمه پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:36

سلام
خوبی
یادم هست که ۳ تا دیگه بدهکارم البته با این نظر دو تا دیگه بدهکارم
بازم میام
فعلا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:37

____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* ___________________

فاطمه - فاطمه پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:52

یادم رفت اسممو بنویسم اون گل را هم من فرستادم
بیا حالا بی حساب شدیم اینم ۴ تایی که گفته بودم
اینو میگن زرنگی :دی

************فعلا ***********************

فاطمه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:25

سلام
تولد امام رضا مبارک
امیدوارم امام رضا بهممون یه نظری داشته باشه توی روز تولدش
آمین

زهرا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلااااااااااااام آقااااااااا
احوال شما
ممنون که جویای احوال مام هستین
آپ کردم....بخون و نظر بده چند تام نظر میخوام چون خیلی وقته آپ نکرده بودم ....D:
شعر قشنگی بود.
پاینده باشی و راست قاااامت
آمین
قربانت
*******************فعلا*********************

مرضیه چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:53 http://www.kimia-eshgh.blogfa.com/

سلام اقا رسول گل

خیلی خوبه یعنی ای وللللللللللللللللللللل

دمم گرم که نظر دادام

بای

سلام

ممنونم که به ما سر زدی

شما می تونید ترجمه فارسی ترانه های میریام فارس رو از اینجا پیدا کنید اناوالشوق هم هست توشون اینم آدرسش :


http://arabirayan2.blogfa.com/post-45.aspx

با تشکر از شما

رضا رایان

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد