نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 21:35

مرسیییییییییییییییییییییییییییی
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فاطمه سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:35

سلامممممممممممممممم
عشق ، عشق هدیه می کند
زندگی هدیه می کند عشق
عشق ، درد به همراه می آورد
عشق ، نگرانی می دهد
نگرانی ، جرأت می بخشد
جرأت ، اعتقاد می آورد
اعتقاد ، امید می دهد
امید، زندگی می بخشد
زندگی ، عشق هدیه می کند
عشق ، عشق هدیه می کند
خیلی شعر قشنگی بود
فعلا *******************************

رویا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:01

سلام

بارکلاااااااااااااااااااااااااااااااااااا عجب شعر قشنگی

من همیشه این اهنگو گوش میدادم ولی نمیدو نستم چی میگه فقط میدونستم قشنگه پس بگو واقعا قشنگ بوده

مرسی از این اهنگی که گذاشتی
برات اروزی موفقیت میکنم بای

سیمین چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:00 http://http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/


دلم تنگ است...
من گمان می کردم دوستی همچو سروی سبز، چهار فصلش همه اراستگیست
من چه می دانستم هیبت باد زمستانی هست
من چه می دانستم سبزه می پژمرد از بی ابی ، یخ می زند از سردی دی
من چه می دانستم دل هرکس دل نیست
قلب ها از اهن و سنگ
قلب ها بی خبر ازعاطفه اند
سلام
خوبی؟
اپ قشنگی بودــــــــــــــــــــ-
همیشه خوش و عاشق باشی
بای

فاطمه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 http://yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/


عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه ناتمام ماندن قشنگترین داستان زندگی است که مجبوری آخرش را با جدایی به سرانجام برسانی عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن یک همراه واقعیست که در سخت ترین شرایط همدم تو باشد عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه به دست فراموشی سپردن قشنگ ترین احساس زندگی است عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه یخ بستن وجود آدمها و بستن چشمهاست
سلام
قبلا نظرمو گفتم :دیییییییی
همین جوری اومدم
از بس که من خوبم
راستی عید قربان مبارکککککککککککککککک

فاطمه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 18:10


دنیا را بد ساخته اند کسی را که دوست داریِ تو را دوست نمی دارد.
کسی که تو را دوست داردِ تو دوستش نمی داری
اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد
به رسم وائین هرگز به هم نمی رسند
واین ..................رنج است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد