نظرات 35 + ارسال نظر
سیمین شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 http://http://tanhatar-az-sokot.blogsky.com/?PostID=8

هاهاه
سلام
عشق یعنی دیوانگی
به خاطر همینم هست که میمونه و پایداره
دوست داشتنم بعد مدتی تبدیل به عشق میشه
حتی اگه نخوای
من اپ کردم
منتظرم
بیا

فاطمه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:28

سلام
منم فکر میکنم دوست داشتن بعد یه مدت تبدیل به عشق میشه اما شاید شدتش کمتر از اون عشق های لحظه ای باشه
خوب حال کدومش بهت ثابت شده
عشق ؟ یا دوست داشتن ؟
فعلا

مهران یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام آقا رسول . آپ جالبی بود . تا حالا شنیدی بعضیا میگن : دوری و دوستی ؟؟؟؟ آره ؟ شنیدی ؟
به نظر من دوستی یه چیزی که هیچ وقت پایدار نیست .
اما عشق !!!! عشق دیوانگی میاره .... قانون نداره ..... و....
نمیدونم تا حالا کودومشا تجربه کردی که این جور آپ کردی !!!!
اگه عشق بوده و تمام شده ..... بدون عشق نبوده .. در واقع دوستی بوده ... چون دوستی هست که تمامی داره عزیز .. عشق هر روز زیاد تر میشه .... البته به قول سیمین شاید دوستی بعضی وقتا به عشق تبدیل بشه ....
خوب دیگه ... یه سری هم به ما بزن .. منتظرتم
بای خوش باشی

پاسخ مهران یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 21:14

سلام مهران خام خوبی

فکر کنم صورت مسئله رو اشتبا متوجه شدی من صحبتی از دوستی نکردم من حرفم سره دوست داشتن بود

مهران عزیز من اعتقاد زیادی به عشق دارم

عشق یعنی دوست داشتن زیاد

ولی یک فرق بزرگ دارن عشق لحظه ای هست ولی دوست داشتن چیزی هست که فقط در زمان بدست مییاد

امیدوارم اون نگاه هائی که باعث مشه آدم یک لحظه عاشق بشه هوس نباشه که اکثرا هست و سرانجامشون شکسته

ولی دوست داشتن فاصله زیادی با هوس داره

من از دوست داشتن به عرش رسیدم
بهترین را عاشقی راهی هست که از دوست داشتن نشات بگیره

فاطمه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 21:07

مهران من کاملا با نظرت مخالفم
به نظر من دقیقا بر عکس دوست داشتن پایدار تر از عشق
اصلا از دوست داشتن به عشق می رسیم
این دوست داشتنه که بعد از یه مدت تبدیل میشه به عشق اگه واقعا دوست داشته باشی
البته این نظره منه
فعلا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:42

سلام
چرا تو کسی رو خبر نمی دی به روز میشییییی

این چه حرکتی هست میکنی

حرکتت خیلی زشته

اصلا خوشم نیومد چند وقتی اصلا خودت نیستی
به ما هم بگی ید نیستااااااااااا

اسمم رو نمی نویسم تا ادب بشی

fatima پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 14:17

سلامممممممممممممممممممممم
تبریکککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
تبریککککککککککککککککککککک
خیلی خیلی خوشحالمممممممممممممممممم
@‌};-

زهرا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 15:32 http://saattanhaie.blogsky.com/

سلام آقا رسول
شرمنده دیر اومدماااااا....به خدا فرصت نت اومدن نیست...یعنی نمیخوام ....
خیلی خوب نوشته بودی...امیدوارم همیشه رو این نوشته هات راست قامت بمونی.راست میگی دوست داشتن از عشق بالاتره.من این مدلشو تجربه کردم و هیچ وقت اسمشو عشق نذاشتم....دوست داشتن بالاتره.چون بدی میبینی و ساکتی.

منم آپم
قربانت
*******************فعلا**********************

زهرا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 15:34

راستییییییییییییی
تبریک میگم مهندسسسسسسسسسسسسسس
من شرینی میخوامااااااااااااااااااااا
گفته باشم بی تعارف...دارمم جدی میگم.
منتظرمااااااااااااااااااااااااااااا
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
فکر کنم صدا این داااااااادی که زدم تا شیرازم اومد :دی

محسن اراک پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 00:48

سلام رسول جان
مهندسی مبارک
انشاءالله ارشد
دوستدار u محسن

نعیمه شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 14:10 http://ww.nanoony.blogfa.com

سلام رسول جان کجایی کم پیدا به من دیگه سر نمی زنی البته حق داری چون خیلی وقته که من آپ نیستم
ولی بعد مدتها آپ کردم بهم سر بزن خوشحال می شم بای

سیمین دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 17:32

سلام
خوبی؟
در مورد نظرت یعنی جواب مهران تا حدی موافقم
من آپم بیا
بابای

مهران دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 17:46 http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام . مرسی از اینکه اومدی به وبم و مرسی از اینکه پاسخ دادی .
من متوجه منظورت شدم. ببین منظور من این بود ... کسایی که با هم دوست میشن .... به خاطر این با هم دوست میشن که همدیگرا دوست دارن ... ولی همیشه این دوست داشتنا نمیمونه (( مثل دوستی ))
بازم میام بهت سر میزنم ...
اینم قبول دارم که دوست داشتن بعد از یه مدت تبدیل به عشق میشه
بازم میام
خوش باشی عزیز
بای بای

مرضیه سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 13:14

سلام اقا رسول

تبریک میگم مهندس


شیرینی یادت نره

اشا الله پاتریس و ..............حالگیری

موفق باشی

بای

محبوبه سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 13:18

سلام اقا رسول
خووووووووووبی
من هم تبریک میگم ای ولللللللللللللللللللللللللللللل بابا
انشا الله کارشناسی ارشد و دکترا و بعدش هم پرفسور اااااااااا
همیشه موفق و پیروز و سر بلند باشی
بای

مرضیه و محبوبه سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 13:21

راستی وبلاگتم قشنگه ولی به جای این دختر عربه عکس و اهنگ های ناسی رو بذااااااااااار



(دختر دایی های نازنینت)

نارنین ها سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 13:24

میبخشید نانسی

فاطمه سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 15:47 http://yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

ین روزها ... ، کف اطاق پرشده از قطعات پازل زندگی ... ، به هم ریخته و نافرم ، نگاه که میکنی بی ربط می زند ، گویی هیچکدام با یکدیگر سنخیت ندارد ...

مهندس خیلی داره بهت خوش میگذره ها نه؟
خوبه خوش باشین .

فاطمه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:24

سلام
خوبی؟
عاشورا هم تموم شد
فقط امیدوارم این دفعه یه فرق بزرگ با دفعه های قبل داشته باشه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ--
آره وبلاگ اونم دیدم خوب عاشقیه دیگه کاریش نمی شه کرد :دی
فعلا

فاطمه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 22:27

سلام
خوبی؟
راستی یادم رفت بپرسم جریان رفتن کربلا چیه ؟
تو این موقعیت ؟؟؟؟
فعلا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 18:58

سلام
حالا رفیق ناباب کی بوده ؟
ولی من خوشحالم نرفتی کربلا چون اوضاعش الان اصلا امن نیست تازه توی تلویزیون اعلام کردن هیچ سولیتی در قبال زایرین نداریم من فکر نمیکنم امام حسینم راضی باشه به خاطر زیارتش جون آدما به خطر بیوفته
امیدوارم یه روز کربلا اونقدر امن بشه که همه با خیال راحت بتونن برن
مطمئن باش حتما حکمتی توش بوده که نرفتی
فعلا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 18:59

مسولیتی منظورم بود

سیمین چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:02

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_بدو__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____بیا__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______آپم_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤
سلاممممممممممممممممممممم
خوبی؟
آپم بیااااااااااااااااااااااا باشههههههههههههههههههه
منتظرم
مهرانم آپه باشه((دی:))
باییییییییییییییییییی

فاطمه چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 19:29

_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

..........................................
........................................
.......................................

فعلا************************************

ابوالقاسم(سودای دل) چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 23:45 http://www.sodaye-del.mihanblog.com

سلام اقا رسول
خوبی
چه خبرا مرسی از نظریکه دادین آره فعلا که سربازیم
عزیز این دو قضیه دو چیز متفاوت هستن و مقایسه کردنشون اصلا درست نیست مثل اینه که کامپیوتر رو با اتومبیل مقایسه کنی و بخوای بگی کدوم بهتره کاملا اشتباست
انسان موجودی هستش که تو یک لحظه می تونه تمام قواعد و قوانین رو به هم بریزه انسان نمی تونه کاملا بر اساس قوانین زندگی کنه همونجور که همه نمی تونن کاملا به قوانین راهنمایی و رانندگی عمل کنن پس میبینی دوستی هم یه قانون مشخص نیست و می تونه تغییر پیدا کنه
عشق شناختش از دوستی سخت تره واسه همین اشتباه میگیرنش اینو موقعی میفهمی که عاشق بشی
عشق فیلم هندی نیست
به موقش باهاش اشنا میشی میفهمی چیه
و نگو نمیشم چون شعاره
و اینو بگم که دوستی یکی از فاکتورهاییی هستش که تو عشق وجودداره ولی ربطی به دوستی داشتن نداره چون از هم جدان دوستی تو رابطه ی دوستی با دوستی که توی عشق وجودداره دو چیز جداست بدنش همونه اخساس دوست داشتن ولی در کل فرق داره به موقش متوجه میشی تو فهمیدن این مسئله عجله نکن
خوش باشی عزیزم فعلا...

پاسخ به ابولقاسم جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 14:36

سلام

بابا عاشقققققققققققققققققققققق

آره متوجم

مرسی که اومدی بازم بیاااااااااا

سیمین شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

سلام . خوبی؟
دو سه تا پله آوردمت بالاتر .... دقت کردی ؟
فقط پایین رفتنا را می بینی؟
راستی یه چیزی در مورد آپت بگم :(( همون بحثی که با مهران داشتی)) :
یکی از استادامون سر کلاس (( کلاس معارف)) بحث عشق شد .. بعد گفت که خدا به کسایی که عاشق واقعی هستن وعده ی بهشت داده.........
(( عاشقای واقعیییییییییییییییییییییییییییییییییی))
راستی مرسی از اینکه اینقدر به فکر منی .... لطف دارین شما ..... همیشه اینکارا بکن . از توی وب من برو توی ویلاگ مهران
بازم بهت سر میزنم .
بای

مهران شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:30 http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام . خوبی ؟
اختیار داری ... معلومه که میشناسمتون .
خوشحال شدم که اومدین به من سر زدین .
منم با اجازه شما را لینک میکنم.
راستی سیمین برات یه نظر داده بود .. خوندیش ؟
خیلی جالب بود مگه نه؟
مسافرت خوش گذشت؟
بازم بهت سر میزنم .
بای

فاطمه دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 http://WWW.YEK-TEKE-TANHAIY.BLOGSKY.COM

سلاممممممممممم
میگم اون علامت سوال اون بالا به خاطر چیه؟
چی وست سواله ؟؟؟
این سوال من فقط جنبه کنجکاوی داره یه وقت فکر نکنی از روی فضولی بوده ها نعععععععع ( با همین لحن بخون ) اصلا :دی
راستی سیمین جون فکر کنم منظور استادتون عشق به خدا بوده که به اون عاشق واقعی وعده بهشت داده شده فکر نکنم عاشقای عشق زمینی بهشون وعده بهشت داده شده باشه البته خوب شاید داده شده
!!!
فعلاااا

نععععععععع
اصلااااااا سوالی برام نیست

شاید بشه اینطوری عنوان کرد که میدونه پشت علامت چه چیزی هست

برای خودم علامت سوال نیست برای شماست

در ضمن تو ....

لهجه بسیار بسیار بسیار جالبی داری :دی :دی

فاطمه دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 18:33

اوههههههههههههههههه
جالبی از خودته آخه از تو یاد گرفتم :دی
الان میدونم چیه دیگه پشتش
فعلا

سیمین سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

سلام
خوبی
بابا علامت سوال
حالا یعنی چی؟
جالب بود
یه پا علامت سوال شدی ها
منظورت چی بود؟

توی اولین نه فکر کنم دومی یا سومین اپی که انجام داده بودی من تو نظرم بهت گفتم که عکست و توی وبلاگ یک اشنائی دیدم یادته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معلومه عکس مورد علاقت هست
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
منتظرم
بای

سیمین سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:53

بازم سلام
در جواب فاطمه:
مهم اینه که عشق باشه
اونم واقعی!!!!!!!!!!!!!!!
که هر کسی عاشق واقعی نیست
حالا چه زمینی چه خدایی
فعلا
بای

مهران سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

مهران سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:00 http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام
خوبی؟
مرسی از این که اومدی
گفتم شاید اجازه بخواد
پشت علامت سوالت حالا چی هستتتتتتتتتتتت؟
دانشگا ه قبول شدیییییییییی؟
چه خبره از نظراتی که واست دادن فهمیدم
مبارک باشه
فعلا
بای

مهران سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 14:19 http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام رسول
مرسی که اومدی
خوشحالم کردی .
منتظر هستم ببینم پشت این علامت سوال چیه ؟
فردا حتماً میام بهت سر میزنم
منتظر آپت هستم
پس تا فردا خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد