نظرات 27 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 20:40 http://yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلامممممممممممممم
اولین نظر خودمم
ولنتاین مبارک
نگاه
فردا که شب شود
حتماً ستاره ها چشمک زنند
و باز یاد دو چشم تو آید به یاد من
اما
کجا و کی چشم ستاره ها
چون چشم ناز تو جان میدهد به من

خیلی متن قشنگی بود

بازم میام

مهران چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:47 http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام .
خوبی؟
منم روز ولنتاین را به همه ی عاشقا تبریک میگم.
آپ خیلی زیبایی بود .
خیلی قشنگ بود .
و عشق هدیه ای است جاودانی
امیدوارم روز خوب و خوشی داشته باشی .
بازم بهت سر میزنم .
خوش باشی
بازم میگم متنت خیلی قشنگ بود
تا بعد
بای

زهرا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 17:11 http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااام
احوال آقا رسول...خوبییین که ....بععععععععععععععععععععله که خوبیییییییین مگه میشه بد باشیییییییییییییین خدا به دووووووووووور چش حسود کوووووووووووووور گوش شیطون کررررررررررررررر خلاصه هرکی نمیتونه ببینه کرو لال شه به حق علی....(بگو آمییییییییییین)

بعععععععععععله چششششششششششم و ....
و ......به به به به ..........دیگه هیچی نمیگم....:D

...................
..................................تو این نقطه چینا هرچی میخوای بذار
راستیییییییییییی من هنوز شیرینی نخوردماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآا
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ الان دارم زاااااااااار زار گریه میکنم......من کادو میخوام +++++شیرینی =بابت قبولیت........آبرو ریزی میکنماااااااااااااااااااااااا
خود دانی (سوت)
خوب دیگه میبینم که به آهنگ بلاگم توهین کردی.....اگه امیر بیاد و بخونه که چی نوشتی...وای وای وای.....خودش خونده .صاحب بلاگ (عشق الکی) دلتم بخواد بهتر آهنگ از کرخه تا راینه که.......
تا دعوا نشده برم. :D
خوب دیگه منتظرتم کاکو
موفق باشی.
دانشگاااااااااااااااااااااااااااااااااااه خووووووووووووووش بگذره.
شیطونی نکنیااااااااا.....حواست به خودتو ....باشه.سر گاز نرو با کبریتم بازی نکن تو حمومم مواظب صابون باش که هم بات روش نره ...چون گناه میکنی هم تو چشت نره که چشت گناه داره.چرت زیاد میگن مررردم اما من همش حرف حسابه...جوابم نداره.
بسته دیگه
********************فعلا*********************

زهرا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 17:14

حال کردی چه نظری دادم......
منتظرم ببینم چه نظری میدیاااا
هرچند تو با نظراتت اعصابمو خورد میکنی.
بی رو در وایسی گفتم چون باهات تعارف ندارم کاکو.
فعلا

فاطمه پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 18:05 http://yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

ماهی شده بود باورش
تور اگه بندازن سرش
میشه عروس ماهیا
شاه ماهی میشه همسرش
ماهیه باورش نبود
تور اگه بندازن سرش
نگاه گرم ماهی گیر میشه نگاه آخرش....

فاطمه جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 17:55 http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com


یک زوج در اوایل 60 سالگی، در یک رستوران کوچیک رمانتیک سی و پنجمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفته بودن.
ناگهان یک پری کوچولوِ قشنگ سر میزشون ظاهر شد و گفت:چون شما زوجی اینچنین
مثال زدنی هستین و درتمام این مدت به هم وفادارموندین ، هر کدومتون می تونین یک آرزو بکنین.
خانم گفت: اووووووووووووووووه ! من می خوام به همراه همسر عزیزم، دور دنیا سفر کنم.
پری چوب جادووییش رو تکون داد و..
اجی مجی لا ترجی
دو تا بلیط برای خطوط مسافربری جدید و شیک QM2در دستش ظاهر شد.
حالا نوبت آقا بود، چند لحظه فکر کرد و گفت:
خب، این خیلی رمانتیکه ولی چنین موقعیتی فقط یک بار در زندگی آدم اتفاق می افته ، بنابراین،
خیلی متاسفم عزیزم ولی آرزوی من اینه که همسری 30 سال جوانتر از خودم داشته باشم.


خانم و پری واقعا نا امید شده بودن ولی آرزو، آرزوه دیگه !!!

پری چوب جادوییش و چرخوند و.........

اجی مجی لا ترجی

و آقا 92 ساله
شد!
پیام اخلاقی این داستان

مردها شاید موجودات ناسپاسی باشن ،
ولی پریها.......
مونث هستند !!!!!!!!

خیلی با حال بود نه :دی

فاطمه جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 18:03 http://yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلامممممممممممممممم
اوهههههههههههههههههههههههه الان متوجه عکس بالا شدم
تولد راست قامتان مبارک
----;..-------:;:-------..;
----`;;;.-----;;;-----.;;;"
------`;;;.---;;;---.;;;"
--------`;;;.-;;;--.;;;"
--------`;;;;(@);;;;"
-.;;;;;;;;;;;(@@@);;;;;;;;;;;.
`````;;;;;;;(@);;;;;;""""""
--------,;;;-;;;l-;;;,
------,;;;"--;;;l--`;;;,
----,;;;"----;;;l----`;;;,
----";"------;;;l------`;"
-----------`;"l
--------------ll
--------------ll
--------------ll
--------{}---ll-----{}
-------{|}---ll----{|}
-------{|}---ll----{|}
-------{||}--ll---{||}
-------{||}--ll--{||}
--------{||}-ll-{||}

خوب عکس باحالی بود اما من فکر میکردم یه چیزه دیگه پشت اون علامت سوال باشه خوبه سوتی ندادم :دی
به هر حال امیدوارم راست قامتان ۱۰۰ ساله بشه و همیشه توش بنویسی
فعلا

نعیمه جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 19:36 http://ww.nanoony.blogfa.com

سلام رسول جان
دیر اومدم ببخشید ولی با این والنتاینت مبارک
مطلبت عالی بود
امیدوارم همیشه و همه جا موفق باشی وبه اون که دوست داری برسی
بای

سیمین دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

سلام . خوبی ؟
من مدتی بود که نیومدم رو خط .
آپت قشنگ بود . راستی هنوز نگفتی که پشت این علامت سوال چی بود ؟؟؟
منتظر جواب این علامت سوال هستم .
مطلب فاطمه خیلی قشنگ بود .
زندگی چیست؟
زندگی یک گُل سرخ
که من از بوته ی احساس خودم می چینم
لب یک پنجره ی آبی چوبی
به تماشای جریان سرخی اش می شینم
لب این پنجره تا این گُل هست
می توان تا قله های اوج رفت
می شود پرنده بود
از درٌه های غم گذشت
زندگی دیگر چیست؟
زندگی راز شکیبایی توست
وقت آزادی پروانه ی عشق
که تو از عمق وجود
در پیله ی دل پروردی
از برای آزادی اش
مهرش از دل افکندی
از عشق خود دل کندی
وباز زندگی
رودی خروشان
می رود از کنار تو
پا در این رود گذاری
تا همیشه در جریانی
ور نه از دور ببینی
از قافله جا می مانی...
**********
بای

مهران سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام خوبی آقا رسول ؟
بهت تبریک میگم .
انشا الله جشن ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سالگی هم میگیری .
امید که تا آخرین روز خدا سینه ای بی عشق مباد . آمین
امیدوارم همین طور باشه .
بازم تبریک میگم .
خوش باشی
بای

پسرشجاع سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 19:23

سلام رسول

خوبی ؟
شیرینی کی میدی ؟؟؟؟

اری به امید ان روز که هیچ سینه ای بی عشق نمانددد امین یا ربالعالمین

فاطمه چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:51

سلام آقای جو گیرررررررررررر
سلی دخترههههههههههههههههههههههههه

ابوالقاسم(سودای دل) چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 20:16 http://www.sodaye-del.mihanblog.com

سلااااااااااااااااااااااااام آقا رسول
بابا ای وللللللللللل
تولد وبلاگتو بهت تبریک میگم
امیدوارم همیشه موفق باشی تو تمام مراحل زندکی شرمنده از اینکه نشد سر بزنم ببخش دیگه خوش باش
فعلا...

سیمین پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
مرسی که اومدی
تولد راست قامتان مبارک
امیدوارم همیشه راست و استوار بمونی هم خودت هم وبت
در مورد نشانگر موس به خاطر نوع قالبشه
راستی منتظر اپ جدیدم باش
به همین زودی
شمارش معکوس شروع شده
فعلا
بای

فاطمه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 13:29 http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

قور باغه به کانگورو گفت:"من می توانم بپرم و تو هم.پس اگر با هم ازدواج کنیم بچه مان می تواند از روی کوه ها بجهد و یک فرسنگ بپردو ما می توانیم اسمش را "قور گورو"بگذاریم."
کانگورو گفت:"عزیزم چه فکر جالبی.من با خوشحالی با تو ازدواج می کنم اما درباره قورگوروبهتره اسمش را بگذاریم "کانباغه". هر دو سر قورگورو و کانباغه بحث کردند و بحث کردند آخرش قورباغه گفت:برای من نه قورگورو مهمه نه کانباغه ...اصلا من دلم نمی خواهد با تو ازدواج کنم.کانگورو گفت:"بهتر"
قورباغه دیگر چیزی نگفت.کانگورو جست زد و رفت.آنها هیچ وقت با هم ازدواج نکردند.بچه ای هم نداشتند که بتواند از کوه ها بجهد یا یک فرسنگ بپرد.

چه بد!چه حیف!که نتوانستند فقط سر یک اسم توافق کنند
خیلی باحاله نهههههههههههههههههههه :دی؟:دی

مهران پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 13:49 http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام آقا رسول
خوبی ؟
مرسی از نظرت .
آخه نوع قالبش اینطوریه .... نمیشه هر رنگی که خودم بخوام بزارم .
علامت سوالا هم الان درست شدن .
کلی وقت میبره تا دوباره این علامتا را درست کنی ...
(( دست کسی که این کارا واسم انجام داد واقعا درد نکنه )))
خوب دیگه امیدوارم همیشه خوش باشی .
فعلا بای

فاطمه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 14:29 http://yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام
ببین این آهنگت مشکل داره ها یعنی اون قسمتش که داریوشه خوبه بعدش که اون آهنگ عربی شروع میشه مرتب
pause میشه باید paly اش کرد بعدم دیگه نمی خونه نمیدونم واسه من اینجوریه یا ....
ولی به نظرم باید قشنگ باشه
خوش بحاله اون .... هه که این آهنگو تقدیمش کردی
بازم میام ببینم درست شده یا نه
بابای

مهران یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:02 http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام مرسی از نظرت . ممنون .
حتما خبرت میکنم وقتی آپ کردم .


شما کی آپ میکنی ؟
راستی آهنگ وبتم عالیه .
خیلی زیباست .

خوب و خوش باشی .
فعلا بای

فاطمه یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 14:35

سلام
آره آهنگ وبلاگم همونه فکر میکنم مهران همیشه با اسپیکر خاموش وبلاگمو میدیده
تولینکدونیم چی جالبه ؟؟؟!!!!
به من میگفت: انقدر دوستت دارم که اگر بگویی بمیر‌ ، میمیرم... باورم نمی شد... فقط یک امتحان ساده.. به او گفتم بمیر...! سالهاست در تنهایی پژمرده ام کاش امتحانش نمی کردم اینو تو وبلاگ یکی خوندم آخی دلم سوخت

فاطمه یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 15:05 http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

آهنگتو گوش دادم
خیلیییییییییی باحاله
اپلدش کردم الان دارم گوشش میدم
خیلی قشنگه
فعلا

فاطمه چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 21:28 http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام خوبی؟
ممنون از نظراتت واقعا شرمنده کردی
واقعا ترکوندییییییییی
ببخشید نشد بیام زودتر تشکر کنم
منتظر آپتم
فعلا ***********************

سیمین پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

سلام . خوبی ؟
شمارش معکوس تمام شد .
آپ کردم ... وقتی ببینی مفهمی که منظورم از شمارش معکوس چی بوده .
منتظرت هستم .
بیا سر بزن .
منتظر آپم بودی ... اینم آپ .. منتظرم
بای

فاطمه پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 14:50

خیلیییییییییییی قشنگ بود
Love is like war ... Easy to start ... Difficult to end ... Impossible to forget...

فعلا

مهر ان جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 16:18 http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام . خوبی ؟
مرسی ..ممنونم آقا رسول .
خیلی خوشحالم کردی .
ممنونم ازت که اومدی و تبریک گفتی و.
شعرت هم خیلی قشنگ بود .
مرسی کلی خندیدم .
بازم بهت سر میزنم عزیز .
شرمنده عجله دارم .
بازم مرسی .
بای

سیمین شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 16:20 http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

سلام
مرسی اومدی
مرسی از تبریکت
مرسی از نظرات
مرسی
مرسی از من که می یام نظر می دم
مرسی از مهران که برام ظر میده کیلو کیلو((این دیگه از اون حرفا بودا دی))
مرسی از فاطی که نظراش شرمندت کرده
مرسی از ما
مرسی از همه
مرسی از خدا واسه همه خوبی هاش
بازم بهت سر می زنم
راستی مرسی می شم اگه وقتی نظر میدی آدرس وبلاگتا بنویسی
مرسی
بای

مهران سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 13:21 http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام آقا رسول .
مرسی از نظرت
حسابی شرمنده کردی .
خوشحالم میکنی که میای سر میزنی .
شرمنده کردی .
امیدوارم همیشه خوب و خوش باشی
منتظر آپت هستم .
فعلا بای

فاطمه چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:49

سلام
اووووو مرسی سیمین بابا کاری نکردم اما با کیلو کیلو نظرات مهران موافقم :دی
ببین تو فقط بشین فوتبال ببین خوب آفرین کار دیگه ای که نداری نه اصلا درس خوب نیست مگه نه
هر چی فوتبال نشون میدن بشین ببین باریکلاااااااااااا
فعلا بازم میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد