پروانه ای از اعماق قلب من برخواست و همرا با فرشتگان به آسمان پرید

و هرچه بالا و بالاتر رفت بزرگ و بزرگتر و عزیز و عزیزترشد

وازآن پس آسمان پرستاره سرشاراز عطر پروانه شد

هم اینک سراسر آسمان را سفرکرده است اما آن پروانه قلب مرا تا ابد ترک نخواهد کرد

رفیق دلم عیدت مبارک

سال نورا پیشاپیش به همه دوستان خوبم تبریک و سالی پرازعشق را برایتان آرزو دارم

 
 
 
این شعر زیبا از فریدون مشیری را به نازنین عاشقم تقدیم میکنم
 
همه می پرسند:
چیست در زمزمه مبهم آب؟
چیست در همهمه دلکش برگ؟
چیست در بازی آن ابر سپید
روی این آبی آرام بلند
که ترا می برد اینگونه به ژرفای خیال
..........
چیست در خلوت خاموش کبوتر ها؟
چیست در کوشش بی حاصل موج؟
چیست در خنده جام؟
که تو چندین ساعت
مات و مبهوت به آن می نگری!؟
....................
نه به ابر نه به آب نه به برگ
نه به این آبی آرام بلند
نه به این خلوت خاموش کبوتر ها
نه به این آتش سوزنده که لغزیده به جام
من به این جمله نمی اندیشم
..........
من مناجات درختان را هنگام سحر
رقص عطر گل یخ را با باد
نفس پاک شقایق را در سینه کوه
صحبت چلچله ها را با صبح
نبض پاینده هستی را در گندم زار
گردش رنگ و طراوت را در گونه گل
همه را می شنوم
می بینم
........
من به این جمله نمی اندیشم!
به تو می اندیشم
ای سرا پا همه خوبی
تک و تنها به تو می اندیشم
همه وقت همه جا
من به هر حال که باشم به تو می اندیشم
........
تو بدان این را تنها تو بدان
تو بیا تو بمان تنها تو بمان
جای مهتاب به تاریکی شب ها تو بتاب
من فدای تو به جای همه گلها تو بخند
اینک این من که به پای تو در افتادم باز
ریسمانی کن از آن موی دراز
تو بگیر تو ببند!
.....
تو بخواه پاسخ چلچله ها را تو بگو
قصه ابر و هوا را تو بخوان
تو بمان با من تنها تو بمان
.............
در رگ ساغر هستی تو بجوش
من همین یک نفس از جرعه جانم باقیست
آخرین جرعه این جام تهی را تو بنوش!
 
 

مهربانم تورا چون خالق هرچه لطافت و عشق است

دوست دارم و می پرستم

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 20:10

اووووووووووووووووو خیلی قشنگ بود
خودت را از هر خط
ونقشی پاک کن
تا دوباره نقشی تازه
و خطی پیوسته
بر صفحه سپید زندگی ات،جان بگیرد.
بگذار زیبائی تو را لمس کند.
تو چمدان های خالی مرا هم بسته ای!
دیری است می دانم.
من هر لحظه آماده ام.
همسفر تو هنوز هم منتظری؟!
در طول این سفر، من همیشه همراه تو بوده ام
و از همه وجود تو، هیچ نخواسته ام
جز حضور تو،
.عطرعبور توو صدای گرمت وخبر بودنت
شاد باشی و همیشه عاشق

مهدی جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 19:20

سلام
خوبی اقا رسول

این شعرو داریوش خونده انگار فقط چند تکش بوده همونائی که قرمز رنگند و...

موفق باشید رفیق

سلام

به جا نیاوردم کدوم مهدی ؟؟؟؟؟؟؟

مهر ان یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:30 http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام رسول جون .
خوبی عزیز ؟
خیلی آپ قشنگی بود .. مرسی .
میدونی چند شب پیش تلویزیون هم همین شعرا گذاشته بود .
خیلی زیباس ... وقتی خوندمش خیلی خوشم اومد .
راستی اگه میشه اسم وبتا برای منم بنویس ... مرسی .
همیشه راست قامت باشی .
فعلا بای

ابوالقاسم (سودای دل) دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:05 http://www.sodaye-del.mihanblo.com

سلام پسر خاله خوبی
بابا ای وللللللللل
عالی بود بازیم از این شعرای قشنگ بزار
مرسی از انکه به وبلاگم سر زدی
بازم بیا خوشحال میشم
موفق باشی
فعلا........

مرضیه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 http://www.kimia-eshgh.blogfa.com/

سلام
پسر عمه ی گلم

شعرت خیلی قشنگه
اومدم نظر بدم ییهوووووو
دی سی شدم
شرمنده
همیشه شاد باشی

راستی عیدت هم پیشاپیش مبارک

بای

محبوبه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:54

سلام

وبلاگت قشنگ شده

راستی یادم نمی ره

سلام خوبی
چی یادت نمی ره !!!!؟؟؟؟ *.*

مرضیه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:55

رسول راستی این نازنین عاشق کیه
؟؟؟؟؟؟

که شعر هاتو تقدیمش می کنی

شیطووووووووووووووون

فرشید(ستاره یخی) چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 21:50 http://farshid18.persianblog.com

سلام رسول جان امیدوارم که حالت خوب باشه دلم برات تنگ شده تو این چند روزه بهت زنگ میزنم راستی این سری مشیری ترکوندیا مشیری عشق منه خیلی کیف کردم در ژناه مهر استوار باشی بابای

فاطمه جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 17:38 http://yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلاممممم
بلااخره بلاگ اسکای باز شد
دلم واسم وبلاگم تنگ شده بود
اوووووووووووو عکس قشنگیه

من به این جمله نمی اندیشم!
به تو می اندیشم
ای سرا پا همه خوبی
تک و تنها به تو می اندیشم
همه وقت همه جا
من به هر حال که باشم به تو می اندیشم

پیشاپیش عیدت مبارک

فاطمه یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 13:49 http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام
الان داشتم میلمو میخوندم کمی چشمام ....:دی
خیلی داری عشقولانه مینویسی
خوش به حال این پروانه و رفیق دلت
عیدت مبارک سال خوبی داشته باشی

فاطمه یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 15:19 http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلاممممممممممم
سال نو مبارک
شاد باشی

زهرا شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام آقا رسول
سال نورو بهت تبریک میگم
امیدوارم سال خوبی برات باشه
فک میکنی هنوزم عشق مثه قبله
من که فک نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد