زمانی که هوای عشق تو را دیدم در یک ثانیه در هوای عشق تو غرق شدم

ای روشنائی چشمان من

ای زیباترین هدیه ای که روزگار به من بخشید

ای ماه شب های تاریک من

ای کسیکه قلب و روح من را ربوده ای

تو همانی هستی که فکر من را شبانه روز به خود مشغول کرده ای

عزیزم به هر کجا که بروی
من همیشه همراه تو خواهم بود

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

مهم نیست چند بهار در کنار هم زندگی کنیم باور کنید مهم این است که یادمان باشد عمرمان

کوتاه است در پایان زندگی خیلی از ما خواهیم گفت: کاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت

داشتیم تا خوب بهم نگاه کنیم و همه ناگفته های مهر آمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم ای


خیلی قشنگ بود به خصوص عکسش منو یاد یه چیزی انداخت

شاد باشی

زهرا پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 15:35 http://msvaghasedak.blogfa.com/

شعر قشنگیه
مخاطب خاصی داری؟
راجع به اونی که بالای وبتم نوشتی بگو

همیشه پابرجا و راست قامت باشی
بدرود

زهرا پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 16:28 http://msvaghasedak.blogfa.com/

می خوای از این کلبه ی تارم بروی؟

یک لحظه نمانده در کنارم بروی؟

یک لقمه ی نان هست که باهم بخوریم

امشب به خدا نمی گذارم بروی

به قشنگیه شعرای تو نیست
ببخشید دیگه.....

زهرا جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 20:28 http://saattanhaie.blogsky.com

سلااااااام
به به به
عیدتون مبارک
هرچند دیر اوومدم.شرمنده.الانم خونه فاطمه جون هستم...آخه شب آخریه که همو میبینیم(گررررریه)معلوم نیست کی برگرده...اما همیشه رفتن واسه اونی که مسافره راحت تره اونی که میمونه خیلی واسه اش سخته....
منم که همینجوریش نزده میرقصم....(گریه رو میگم)دوسنم و همدمم داره میره....ایشالا سفرش بی خطر باشه.تو درساشم موفق باشه...
نمیدونم چرا اینارو اینجا نوشتم...واقعا نمیدونم.

ایشالا سالی توام با خیر و خوشی و سعادت و سر بلندی پیش رو داشته باشی.در ضمن من هنوز شیرینی قبولیتونو نخوردماااااااااااا فکر نکنی نخورده امااااااااااااااااا نه ....خواستم بگم در جریان باشی.(چشمک)

فاطمه جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 21:02

سلام
این زهرا شیرینی خورده ها دوتا شیرینی میخواسته یکیشو خورده اون یکی را بعد از اینکه برگشتم می خوام بهش بدم
این زهرا عجب بدجنسیییییییییی هااا

پیام دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 18:56 http://cafeax.blogfa.com

.::کافه عکس::.

سلام

وب بسیار زیبایی داری امیدوارم موفق باشی

هروقت آپ کردی خبرم کن

راستی به کافه سر بزن و خوشحالم کن (باشه)

لینک چی؟....آره/نه

زهرا جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 23:31 http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
اکی عزیزم
پرسیدم اخه در همچین وبلاگی این سوالو پرسیدم و جواب منفی شنیدم

شعر شرح پریشانی رو از وبت خوندم و داغون شدم
یاداور بدترین خاطره ها بود برام
نه اشتباه نکن
من عاشق هیشکی نیستم
ولی یه مزاحم دارم که بعد از این همه هنوز ولم نکرده
این شعر مورد علاقه ی آقاسسسسسسسسس

محسن جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 00:40

سلام.
بعد از مدتها سرزدم بهت. دلم برات تنگ شده جونم. از رضا صادقی هم آهنگ بذار تو وب. در ضمن مثل فاطمه خانم نباش به روز کن مطالبتو. ..... میدونم درسات سنگینه.. ولی....سیستم مرد روز های سخته. موفق باشی

پاسخ محسن جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:07

سلام محسن

از این ورااااا را ه گم کردی

محسن شبا که دور همیم یادت میکنیم ظهر مامان داشت حرقتو میزد

عربیتم که میبینم خوب شده

بازم بیاا اره واقعا درسا سخته داریم سعی میکنیم

فاطمه شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 14:03

سلام
خطاب به آقا محسن من دلیل منطقی واسه آپ نکردنم داشتم
به هر حال الان به روزم دوست داشتین سر بزنین
رسول به روزم یه سری بزن

محسن سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 15:33

سلام رسول چطوری ؟
خوبی؟
میبینم که هنوز به روز نیستی؟
شاید تو هم دلیل منطقی داری؟
خیلی دوست دارم ببینمت
یه روز صبح میبینمت
شاید همین فردا
دوست دارم
برم به بقیه وب ها هم یه سری بزنم

محسن سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 16:00

انت الحیات
انت الحنین
انت عرام العاشین

محسن یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 17:45

سلام
خوبی باز هم منم
هنوز که به روز نیستی رسول جوووون
نکنه تقصیر منه که زود زود سر میزنم
آههههههههههههههااااااااا
یادم نبود که تو امتحاناتی
درسها رو خوب بخون
منتظر آپ شدنت هستم
شاد باشی

زهرا دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 16:35 http://saattanhaie.blogsky.com/

سلام آقاااا
خوش میگذره(چشمک)
آپ کردماااا
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد