سلام  اومدم تا از پسر عمه باحالم محسن  یک  تشکر ویژه  کنم و بهش بگم خیلی کارت درسته  

آهنگ وبلاگو به تو و به او تقدیم میکنم

چشمانت را دوست دارم چون زیباترین مرواریدهای عالم در این صدفها نهفته است

 

 

من به دیدار تو باز می آیم

با نسیمی آروم پر از عطر بهار

من به دیدار تو باز می آیم

با دلی خسته زدرد  دوراز نیرنگ  و ریا

 

 

نظرات 26 + ارسال نظر
ورود برای 13 ساله ها ممنوع چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 15:38 http://mamno-13.blogsky.com

دوست عزیزازمطالب استفاده کردیم
ایام خوشتان را تبریک می گویم برای گرفتن یادگاری به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاگ من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
به علت حجم بالای عکسهای آموزشی ما شمااول تمام صفحه های اینترنتی را ببندید و دقیقا 5 دقیقه صبر کنید تا وبلاگ ما لود شودخیلی خوشحال می شوم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگ من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
mamno-13.blogsky.com
ورود برای 13 ساله ها ممنوع
dvp.mihanblog.com
برای دوست دخترا و دوست پسرا

فاطمه پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:20

بهتر است غرورتان را به خاطر کسی که دوستش دارید از دست بدهید، تا اینکه او را به خاطر غرورتان از دست بدهید
ما زمان زیادی صرف می کنیم تا کسی را به خاطر دوست داشتن پیدا کنیم یا خطای کسانی را که دوست داریم بگیریم. اما چه خوب می شد اگر این زمان را برای بیشتر محبت کردن صرف می کردیم
هرگز یک دوست قدیمی را ترک نکنید. جانشینی برای او پیدا نخواهید کرد. دوستی مانند شراب است. هر چه کهنه تر، بهتر

خیلی قشنگ بود مثل همیشه

زهرا جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 13:29 http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام
نوشته هات خیلی زیباس
و رویایی
برا من که مثل خوابن

این عکس پسر بچه خیلی نازه
منظورتو از این عکس نمیفهمم
چرا گذاشتیش؟

فاطمه جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 18:31

سلام
خوبی؟
دیر هنگامی است در غروب خورشید
در دور دست ترین زیبایی بی مانند
به آرزوی دست یافتن به عشقی زیبا
که خانه در دور دست ها و
دست های دور دارد
می روم تا در غروب هنگام
زیباییش را رخ نماید
فاصله ای از مبهم ترین زمان
من را در آغوش بگیر ، لمس کن
نورت را بر صورتم بپراکن
زمان دیگر شاید دیر ،
دیر شاید باشد
معجزه ، قلب خاموش من است
و کلام های بی صدای تو
غروب ،
طلائی ترین رنگ تجلی عشق است
عشق ، عشق هدیه می کند
زندگی هدیه می کند عشق
عشق ، درد به همراه می آورد
عشق ، نگرانی می دهد
نگرانی ، جرأت می بخشد
جرأت ، اعتقاد می آورد
اعتقاد ، امید می دهد
امید، زندگی می بخشد
زندگی ، عشق هدیه می کند
عشق ، عشق هدیه می کند

محسن شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 23:57

سلام
خوبی رسول جون
متنها وتصویر های جالبیه فقط اگه یه ملودی جدید در ارتباط با تصاویر ومتنها بذاری عالیه.
ولی در هر صورت خیلی عالیه.
راستی:
خوش باشی

لیلا ونرگس یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 22:55

سلام
چطوری رسول جان
خیلی وبلاگ جالبیه موفق باشی
خدایا اگر تکه ای زندگی میداشتم نمیگذاشتم حتی یک روز بگذرد بی آنکه به مردمی که دوستشان دارم نگویم که دوستشان دارم. ***** دوستت دارم *********

زهرا سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام رسول جان
آهنگه خیلی قشنگیه
آقا محسن هم خوش سلیقه هستند

زهرا سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 13:06 http://msvaghasedak.blogfa.com/

منم آهنگمو عوض کردم
برای اینکه غمگین نباشه اینو گذاشتم

محسن چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:15

سلام رسول جون

ممنون از آهنگی که گذاشتی.

من در این کلبه خوشم

تو در آن اوج که هستی خوش باش .

من به عشق تو خوشم

تو به عشق هر که هستی خوش باش.

موفق باشی .

بازهم ممنون از آهنگ زیبات.

محسن جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:27

خداوندا تو میدانی که انسان بودن وماندن
در این دنیا چه دشوار است
چه رنجی می کشد آنکس که
انسان است و از احساس سرشار است

زهرا یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام رسول جان
میشه بگی آقا محسن برات چی کار کرده؟

محسن یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:36

دلم تنگ است
در نبودنت
تنها خیال آرام نگاهت آرامشم می دهد
و صدایت
امید تمام لحظات تنهایی ،

می‌دانم
فاصله تو با دلتنگی من
تنها نگاهیست
آرام و بلند ...



سلام رسول جون

اومدم وبتو بمبارون کنم

اجازه هست ؟؟؟؟؟؟؟؟


فاطمه جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:51

سلامممممم
خوبی؟
واسه چی تشکر کردی از آقا محسن !!!!
با اینکه نمیدونم چرا اما منم ازش تشکر مینم :دی
تا بعد

فاطمه یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:43 http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلاممممممممممممم
به روزم وقت کردی یه سری بزن

زهرا چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:39 http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلااام
به به
احوال شما می بینم که......زدی و .....
چشمان و .....دستم درد نکنه دیگه ....
ماشالا
ایشالا به حق علی .....(:دی)
به این پسره تو عکس هم زورت اومد یه لباس بدی بکنه تنش.......زشته هااااااااااااا همه جاش معلومهههههه
مدادم بهش بکن نکنه تو دهنش....مریض میشه اون وقت دیگه کیه بره سر قرار با یاااااااااااااااااااااااار (چشمک)
.....
......................دیگه نمیشد بنویسم (:دی)
*******************فعلا*********************

محسن چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:52

تا که بودیم،نبودیم کسی

کشت ما را غم بی همنفسی

تا که خفتیم همه بیدار شدند

تا که مردیم همگی یار شدند

قدر آن شیشه بدانید که هست

نه در آن موقع که افتادو شکست

[ بدون نام ] یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:01

بابت تبریکاتت ممنوننننننننننننننن
خیلی قشنگ بود همه چی
.........................
.......................................
..............................................

زهرا دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:14 http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام آقا رسول
ممنونم که بهم خبر دادی
من فکر میکردم فاطی مردادیه
ام احتمالا زهرا مردادیه
بازم ممنون از حضورت
موفق باشی

محسن چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:16

سلام

میبینم که سخت مشغول درسها هستی

راستی چرا آپ نمیکنی ؟؟؟

اگه مثل بعضی از دوستان من جمله فاطمه خانم تو فرجه یا

امتحانات آپ کنی هنر کردی

شوخی کردم( خواستم تحریکت کنم درس نخونی بیایی آپ کنی)

درسهارو بخون تا با انرژی زیاد آپ کنی.

محسن جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 14:46

سلام

خوبی دویییی

بابا این امتحانات کی تموم میشه ؟؟؟؟؟؟

دیگه باید به تو گفت منتظر آپ سرخت هستم.

تابستون واحد نگیر یه سری بیا اراک بد نمیگذره.

قول میدم بهت خوش بگذره.

سرخ باشی

محبوبه یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 15:45

سلام.وبلاگت تغییر کرده.نوشته هات خیلی جالبه فقط رنگ فونتت رو عوض کنی قشنگتر هم می شه.خلاصه خیلی وبلاگ جالبیه.به منم سر بزن.
خوشحال شدم از اینکه نظر دادم.
سرخ سبز سفید نارنجی صورتی آبی خلاصه جعبه مداد رنگی باشی........

زهرا سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 23:39 http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام
خسته نباشی
امتحانات تموم نشده؟
منتظریم آپ کنی

محسن جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 21:14

مقدمت گلباران

زهرا دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 20:26 http://msvaghasedak.blogfa.com/

خسته نباشی
منتظره آپیدنتونیم

زهرا سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام آقا رسول
خسته نباشی
خوش اومدی
منم دارم رو ترم تابستونه فکر میکنم
البته فکر نمیکنم خونه بذارن(هوا اینجا خیلی گرمه)
ایشاله دلت تنگیت هم رفع میشه
نه امیوارم بهت خوش بگذره
باشه منتظریم آپ کنین
اووووووووووو وه ۱۰ رووووووووووز خوش باشین
موفق باشین

یگانه پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 http://hastiyonisti.persianblog.com

سلام وبه بسیار بسیار بسیار زیبایی دارید
این رو واقعا میگم
آپه زیبایی بود عکس هایه جالبی هم بودند
موفق باشید
ولی من تا حالا وب به این قشنگی خداییش ندیده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد